Czy WAK akceptuje zwroty?

Oczywiście, że tak. Jeżeli nie jesteś usatysfakcjonowany zakupem, masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia na to, by dokonać zwrotu produktu, a koszt zakupu zostanie Ci zwrócony.

W podobnym przypadku postępuj z instrukcją umieszczoną poniżej, a tutaj znajdziesz wszystkie etapy krok po kroku.

Okres dotarcia odesłanego produktu z punktu zajmującego się zwrotami do naszego magazynu to czas obejmujący średnio 5-8 dni roboczych. Zaznaczamy, że jedynie możliwy jest zwrot poniesionych kosztów za odesłany produkt. W wypadku chęci wymiany kłębków wełny, kolorów, modelu drutów, konieczne będzie dokonanie nowego zamówienia na stronie weareknitters.pl

Zestawy KITS powinny być odesłane w całości łącznie z instrukcją i drutami, jeżeli również były zamawiane.

Jeżeli produkt, który otrzymałeś, jest wadliwy lub uszkodzony tutaj możesz skontaktować się z naszą ekipą obsługi klienta. Uzyskasz dokładną instrukcję jak w bardzo prosty sposób usprawnić proces zwrotu bez dodatkowych kosztów.

 

ZWROT PRODUKTU KROK PO KROKU

PONIFORMUJ WAK O CHĘCI ZWROTU PRODUKTU

WYDRUKUJ LIST PRZEWOZOWY

WYDRUKUJ ETYKIETKĘ PRZESYŁKOWĄ

PRZYGOTUJ WYSYŁKĘ

WYŚLIJ PACZKĘ

1. Poinformuj WAK o zwrocie

Wypełnij formularz dotyczący zwrotu, który znajduje się tutaj. Istotne jest, by wypełnić go poprawnie i odpowiednio wybrać typ zwrotu. Wypełniony formularz wyślij na adres e-mail: info@weareknitters.com. Następnie otrzymasz wiadomość od ekipy WAK ze wszystkimi niezbędnymi wskazówkami. Uprzejmie prosimy nie kontynuować procesu zwrotu towaru bez otrzymania zwrotnej wiadomości od ekipy WAK.

 

2. Wydrukować list przewozowy

Kliknij w podany tutaj link. Wypełnij list przewozowy, a następnie go wydrukuj.

 

3. Wydrukuj etykietkę przesyłkową

Gdy już otrzymamy wypełniony przez Ciebie formularz zwrotu (Krok 1), przygotujemy etykietę przesyłkową (z uwzględnioną przedpłatą (prepaid)). Zostanie ona wysłana na adres e-mail, z którego wcześniej się z nami kontaktowałeś. Następnie konieczne jest jej wydrukowanie i przyklejenie na paczkę z produktem, który będziesz zwracał.

 

4. Przygotowanie przesyłki zwrotnej

Produkt musi być w takim samym stania jak po jego otrzymaniu w opakowaniu i z oryginalną etykietką. Najlepiej zapakowany w to samo pudełko lub podobne do oryginalnego. W środku powinien znajdować się prawidłowo wypełniony list przewozowy, a na zewnętrznej stronie paczki powinna być przyklejona etykietka przesyłkowa, którą wcześniej otrzymałeś na swój adres e-mail (Krok 3).

 

5. Wysyłka

Paczkę należy wysłać na poczcie.

 

Polityka zwrotów WAK

WAK akceptuje zwroty produktu do 14 dni od otrzymania zamówienia bez względu na motywy.

WAK zrealizuje zwrot kosztów zaraz po tym, jak zwrócony produkt znajdzie się w magazynie. Zwrócona suma będzie równa cenie produktu zakupionego przez klienta, biorąc pod uwagę wszelkie promocje, bonusy, oferty i kupony rabatowe.

W związku z tym, że podczas tych 14-stu dni, które klient ma na dokonanie zwrotu, może dojść do zmiany asortymentu w magazynie nie można dokonać wymiany produktu na inny o tej samej wartości. W wypadku chęci otrzymania innego produktu należy zwrócić wcześniej zakupiony towar według instrukcji i poprzez stronę dokonać nowego zamówienia.

WAK nie bierze odpowiedzialności za sytuację, w której produkty, które zostaną zwrócone, nie zgadzają się z produktami wpisanymi na listę przewozową. WAK dokonuje zwrotu kosztów za towar, który otrzyma.

WAK zrealizuje zwrot kosztów za produkty w ich oryginalnym stanie bez wcześniejszego ich używania.

Z drugiej strony, jeżeli produkt, który otrzymałeś, nie jest tym, który zamawiałeś, jest wadliwy, uszkodzony lub niekompletny najpierw chcielibyśmy przeprosić za zaistniałą sytuację. Grupa WAK postara się rozwiązać ten problem najszybciej, jak to będzie możliwe!!! W podobnym przypadku należy wysłać wiadomość na adres e-mail info@weareknitters.com. Ekipa WAK skontaktuje się z Tobą i wytłumaczy jak dalej postępować.