Zwroty

Czy WAK akceptuje zwroty?

Oczywiście. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, masz 14 dni od momentu otrzymania zamówienia, aby uzyskać pełne, kompletne produkty, których już nie chcesz, a my wydamy ci zwrot pieniędzy.

Wykonaj poniższe kroki. Zobacz kroki.

Po otrzymaniu zwróconych towarów w naszym magazynie zwrot zostanie wydany w ciągu 7 dni roboczych. Kwota zwrócona będzie cena zwrotu towarów plus koszty wysyłki proporcjonalne do zwróconych produktów. (1)

Zestawy muszą zostać zwrócone ze wszystkimi zamówionymi elementami, w tym wzorem i igieł.
Pakiety skoków muszą być całkowicie zwrócone, częściowe zwroty nie są akceptowane.

Przypominamy, że możliwe jest zwrócenie elementów do zwrotu pieniędzy. W celu wymiany wełny, kolorów, modeli lub igieł należy dokonać nowego zakupu na WearEknitters.co.uk.

Jeśli otrzymałeś wadliwy lub niepoprawny produkt, skontaktuj się z naszym zespołem serwisowym Knitter Tutaj I szczegółowo wyjaśnimy, jak kontynuować problem, oferując najlepsze możliwe rozwiązanie.

Polityka zwrotu | FAQ

Twój powrót krok po kroku

Poinformuj Wak o swoim powrocie

Wydrukuj etykietę wysyłkową

Przygotuj pakiet do powrotu

WYSŁAĆ

1. Poinformuj nas o swoim powrocie

Zamówienie złożone w UE
Zamówienie złożone poza UE
Kliknij tutaj i wypełnij formularz online.


Ważne jest, aby poprawnie wypełnić formularz i wybrać odpowiednią ilość i rodzaj zwrotu. Otrzymasz odpowiedź od zespołu obsługi klienta z instrukcjami, jak postępować, nie kontynuuj zwrotu bez otrzymania odpowiedzi.

2. Wydrukuj etykietę wysyłkową

Po otrzymaniu formularza powrotu (krok 1), jeśli jest dostępny dla Twojego kraju, wygenerujemy przedpłaconą etykietę wysyłkową. Otrzymasz go na adres e -mail, którego użyłeś do skontaktowania się z nami. Wydrukuj etykietę przedpłaconą i umieść ją na zewnątrz pola, aby zostać zwróconym.

*Jeśli ta opcja nie będzie dostępna dla twojego kraju, zignoruj ​​następujące instrukcje, a my wyjaśnimy w e -mailu, jak kontynuować w Twojej sprawie.

3. Przygotuj pakiet do zwrotu

Produkt musi zostać zwrócony w tym samym stanie, w którym go otrzymałeś, z oryginalnym opakowaniem i etykietą, w tym samym polu lub pudełku o podobnych wymiarach. Dołącz drukowaną formularz powrotu, wypełniony prawidłowo, wewnątrz pudełka. Affix etykieta pocztowa przedpłacona, którą otrzymałeś pocztą elektroniczną na zewnątrz pola (krok 3).

4. Wyślij

Przynieś paczkę na pocztę lub DHL. Wysyłka jest już wypłacona przez nas Knitters, więc nie będziesz musiał niczego płacić na poczcie.

Koszt zwrotu zostanie zdyskontowany z kwoty do zwrotu (patrz poniżej).

Znajdź pocztę

Zjednoczone Królestwo

Jeśli nie możesz znaleźć swojego kraju na liście, nie jesteśmy w stanie podać etykiety. Aby zakończyć zwrot, musisz wysłać zamówienie na adres podany przez nasz zespół obsługi klienta po przesłaniu formularza.

Koszty zwrotu

Kraj Wskaźnik
United Kingdom £5.90
Jersey £5.90
Guernsey £5.90
Germany 4,90 €
Andorra 9,90 €
Australia $29 AUD
Austria 4,90 €
Belgium 6,50 €
Bulgaria 25,00 €
Spain 5,90 €
Spain 16,00 €
Spain (Canarias) 7,95 €
South Korea 25,00 €
Croatia 9,99 €
Denmark 70,00 DKK
Denmark 200 DKK
Slovakia 25,00 €
Slovenia 15,00 €
Estonia 25,00 €
Finland 9,99 €
France 6,50 €
France 20,00 €
Greece 25,00 €
Hungary 9,90 €
Ireland 7,95 €
Italy 6,50 €
Isle of Man £5.90
Japan 25,00 €
Latvia 25,00 €
Lithuania 25,00 €
Luxembourg 6,50 €
Luxembourg 20,00 €
Malta 25,00 €
Monaco 6,50 €
Monaco 20,00 €
Norway 130 NOK
New Zealand 29,00 €
Netherlands 6,50 €
Poland 35 PLN
Poland 125 PLN
Portugal 25,00 €
Czechia 6,50 €
Romania 25,00 €
Sweden 15,00 €
Sweden 25,00 €
Switzerland 7,00 CHF
Taiwan 25,00 €
Turkey 25,00 €


Jak długo zajmie skuteczność zwrotu?

W ciągu 7-14 dni roboczych, po otrzymaniu zwróconych towarów, Wak zwróci koszty zwróconych pozycji. Wszelkie opóźnienie w czasie potrzebnym do opublikowania zwrotu na koncie będzie zależeć od warunków banku, które są zewnętrzne Wak i za które nie możemy ponosić odpowiedzialności.

Polityka zwrotna Wak

Wak przyjmuje powrót wszystkich towarów, w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, niezależnie od przyczyny.

Wak zwróci koszty zwróconych towarów po otrzymaniu produktów w swoich obiektach. Wak zwróci koszty zwróconych towarów, równe kwotowi, którą klient zapłacił podczas zakupu zwróconych produktów i kosztów wysyłki. Obejmuje to oferty, promocje i kupony rabatowe.

Ze względu na możliwe zmiany zapasów w ciągu 14 dni dozwolonych zwrotu, nie można wymieniać produktów, nawet jeśli koszty produktów są takie same. Jeśli wolisz nowy produkt, wypełnij pełny proces powrotu i utwórz nowe zamówienie za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Podczas wysyłki jesteśmy knitterami nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek incydenty lub straty.

Wak nie ponosi odpowiedzialności, jeśli produkty, które otrzymują od powrotu, a produkty wskazane przez klienta na fakturze zwrotu nie są takie same. Wak zwróci jedynie koszty otrzymanego towaru.

Wak osiągnie zwrot kosztów kosztów nieuszkodzonych towarów otrzymanych w pierwotnym stanie.

Z drugiej strony, jeśli otrzymałeś wadliwy produkt, przepraszamy. Zespół WAK osobiście rozwiąże incydent tak szybko, jak to możliwe! W takim przypadku powinieneś zgłosić incydent do naszego Centrum pomocy. Zespół WAK skontaktuje się z tobą i wyjaśni, jak postępować w konkretnej sprawie.